torstai 3. marraskuuta 2011

Minusta

Täytyy myöntää että mitä tulee ulkonäköön, olen pinnallinen. Kesti vuosia hyväksyä se seikka itsessäni, sillä olen kuitenkin sydämellinen ja lämminhenkinen ihminen, jota ei yleensä yhdistetä pinnallisuuteen. Tyylit, muoti, pukeutuminen ja ulkonäkö vain miellyttävät minua, sillä olen ihminen joka syö silmillään. Mulle on tärkeää että olen tyytyväinen kokonaisuuteen jonka päälleni puen ja joskus vaatteiden valitsemisessa kestää. Ja vaikka olen heteromies, tosin suvaitsevainen sellainen, voin avoimesti kehua hyvin pukeutuvia kanssaveljiäni. Yhtä hyvin siis tyylikkäät miehet kuin naisetkin miellyttävät silmääni.

Oma vaateparteni on yleensä sekoitus erilaisia tyylejä. En tykkää rajoittaa pukeutumista tiettyyn muottiin, kuten en elämääni yleensäkään. Pukeutumiseni on lähinnä ehkä kuitenkin pop- ja rockhenkistä joillakin pienillä twisteillä. Kuta kuinkin perustyylini on kuitenkin aivan tennarit, farkut ja t-paita. Pidän isoilla printeillä varustetuista paidoista.

Ostan vaatteeni pääasiassa monista eri paikoista yhdistellen, mutta Tampereella mieluisia vaihtoehtoja on todella vähän. Löytöjä tietysti voi tehdä esimerkiksi Carlingsista. Kiertelen kuitenkin tasapuolisesti eri liikkeissä mielelläni ja välillä bongaankin mielenkiintoisia tuotteita. Erityisesti katson aina kauppojen aleräkit, myös kirpputoreilta tulee toisinaan tehtyä hankintoja, lähinnä vain aksessuureja tosin.

Mieluiten shoppailen kuitenkin Tallinnassa jossa lempivaateketjujani ovat mm. Pull and Bear, Bershka, Cropp, Reserved ja New Yorker. Myös nettikaupoista tulee tilattua vaatteita ja niistä ehdoton suosikkini on brittiläinen Topman.

Ja jotta ei menisi pelkäksi tekstiksi, laitetaan päivän vaatekokonaisuus näytille:



Toppi: Topman
Paita: Dressman (auts :D )
Farkut: Crocker, JC
Kengät: Tretorn, Intersport

Rakastan Tretornin kenkiä, ja haluaisin hankkia niitä useampia mutta todellisuudessa olen niin ahkera Converse-tossujen käyttäjä että harvoin tulee muita pidettyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.