perjantai 10. lokakuuta 2014

Syvällä talomusiikin ytimessä

Vaikka vietän tätä perjantai-iltaa ihan kotosalla, siivoten, saunoen ja telkkarin ääressä, niin silti siihen parhaiten sopii... mikäpäs muukaan kuin hyvä tanssimusiikki!

Oon tässä reilun parin viikon aikana tutustunut jälleen moneen uuteen artistiin. Erityisesti housemusiikin osalta halusinkin tehdä näistä oman postauksensa, sillä kyseessä on aivan jäätävän kovaa settiä. Oon fiilistellyt varsinkin noita Rodriguez Jr.:n, Klangkarussellin ja Sirens of Lesbosin biisejä jatkuvalla syötöllä, ne kun ovat ihan kovimmasta päästä niitä konemusaraitoja, jotka tänä vuonna olen ensi kertaa kuullut. Klangkarussellia olen postannut aiemmin 'Sonnentanzin', mutta kesällä duolta on tullut ulos vihdoin myös debyyttialbumikin, joka kantaa nimeä 'Netzwerk'. Levyn parhaita biisejä ovat kuitenkin 'Symmetry' ja 'Celebrate'. Tuosta Sirens of Lesbosin 'Long Days, Hot Nights' remixistä löytyy YouTubesta myös pidempi ja parempi versio.

Näitä pysäyttävän kovia bongauksia tulee vastaan kuitenkin suhteellisen harvoin. Viimeksi olen kokenut samanlaista mielihyvää löytämisen ilosta reilu vuosi sitten Budapestissä Corvintetőn kattoterassilla.
















5 kommenttia:

  1. Olin kanssa päättänyt olla illan kotona mutta kello on vasta kohta kehdeksan ja oon jo siivonnut ja tehnyt kaiken mahdollisen kotihomman... seinät alkaa kasautua :) O'Harassa on joku keikka tänään, mutta fiksu nukkuisi kerrankin. Saas nähdä. Tanssimusiikki piristi :)

    VastaaPoista
  2. Jee! Sainko jotain tommosta aikaan? :) No ens viikolla ehdin enemmän kun tarpeeks keikkaileen, et ihan ok ollakin yks ilta kotona. Huomenna on kuitenkin illaksi menoa.

    Sauna päälle, Possee telkkarista, gintonicia... tämmöstä tylsää.

    VastaaPoista
  3. Kuuntelemisen arvoinen on myös David Augustin Boiler Room -live Berliinistä. Tähän on hyvä lopettaa perjantai-ilta, ja mennä yötä päin.

    http://www.youtube.com/watch?v=mRfwdJx0NDE

    VastaaPoista
  4. Long Days, Hot Nights oli jotenkin kivan piristävä tuttavuus. Hyvillä fiiliksillä työpäivään näin lauantaina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva! Ja se on kyllä ihan mahtava biisi, oon kuunnellu sitä niin paljon :=

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.